Yağmur Gibi

Yağmur Gibi در زبان ترکی یعنی شبیه باران؛
رویای قدیمی‌ام که دوست داشتم باران روزهای یکشنبه ورشو باشم.

طبقه بندی موضوعی

روزنوشت2

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ

سرماخوردگی شاید بدترین بیماری دنیا است که انرژی انجام هیچ کاری را برای تو باقی نمی‌گذارد ولی من این روزها از بودنش خوشحالم.
سرماخوردگی این روزها توجیهی برای شرکت نکردن در جلسه اساتید و نرفتن به شرکت و دلیلی برای خاموشی مغزم از افکار پیچیده بوده است.

امروز از صبح موسیقی رقص‌های مجار برامس را با صدای بلند گوش کردم، بدون حس بویایی آشپزی کردم و با خستگی مشق‌های کلاس فرانسه را نوشتم و با خشم برای استادم از اینترنت ایران گفتم و چرا مشق‌هایم دیر به دستم می‌رسد و دیر می‌نویسم و با تمام این‌ احساس‌های متناقض آرامش درونی دارم.

 

  • ۰۲/۰۲/۱۶
  • Mavi

نظرات (۱)

 

با این تفاسیر، نمی‌دونم آرزو کنم خوب بشید یا نه ؛-)

چه عالی، امیدوارم آرامشتون کشدار باشه.

پاسخ:
فکر کنم بیشتر از چند روز از سرماخوردگی لذت نبرم و فردا با هم خداحافظی می‌کنیم.
ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی