Yağmur Gibi

Yağmur Gibi در زبان ترکی یعنی شبیه باران؛
رویای قدیمی‌ام که دوست داشتم باران روزهای یکشنبه ورشو باشم.

طبقه بندی موضوعی

در جدال با ساز

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۴۶ ب.ظ

امروز به اصرار خواهرم اتاق‌هایمان را عوض کردیم و از بعدازظهر ساکن دورترین قسمت خانه‌ام.
این قسمت از خانه دنج و خلوت است و پر از سکوت، چیزی که روحم را آرام می‌کند ولی خالی از هر نور طبیعی.
و دور از نور بودن برای من ترسناک است، انگار با طناب به جایی بسته‌شده باشم و توان دیدن را از دست داده باشم.

از بعدازظهر بارها به خودم گفتم موقتی است، سعی کردم خودم را با کتاب خواندن و گوش کردن به موسیقی شرقی مشغول کنم ولی نشد و چیزی روی قلبم سنگین باقی ماند.
ولی چیزی هست که این سنگینی را رفع می‌کند، که مطمئنم روحم را آرام می‌کند ولی نمی‌توانم سراغش بروم که از انجامش می‌ترسم؛
آخرین باری که ساز زدم، هشت سال قبل بود. با اشتیاق سراغ آن رفتم و شیفته ساز زدن بودم ولی جایی بین شلوغی‌ها گم شد و بعدتر همه‌چیز را فراموش کردم و ساز را هم گوشه اتاق خواهرم گذاشتم تا امروز؛
امروز بعدازظهر تا وارد اتاق شدم، آن را دیدم و لبخند زدم. وسوسه شدم سراغش بروم و امتحان کنم که شاید چیزی یادم مانده باشد ولی نتوانستم، ترسیدم.
من از بلد نبودن می‌ترسم، از اشتباه زدن نت‌ها.

حالا ساز بالای تخت شبیه ترازویی برای سنجش اراده من است. کی تسلیم می‌شوم را نمی‌دانم.

  • ۰۲/۱۰/۱۷
  • Mavi

نظرات (۳)

  • مجتبی قره باغی
  • کار خوبی کردی، خانم ها از آقایون بیشتر به آفتاب احتیاج دارن

    پاسخ:
    فکر کنم این عشق به آفتاب بیشتر به روحیه آدما برگرده، نه؟ ولی خب شاید خانم‌ها واقعا بیشتر نیاز داشته‌باشند.
    امیدوارم به ساز زدن برگرد و دوری از آفتاب جبران بشه
  • مسلمانِ یاغی ...
  • سنتور؟

    پاسخ:
    سه تار
  • یاسمن گلی :)
  • اشتباه بزن . چه اشکالی داره ؟ دوباره برو سمتش . لطفا و خواهشا . ساز زدن یه نوع تراپی برای خودش ‌. کاش میشد مجبورت کنم که حتما بری و از اول دوباره ساز زدن رو شروع کنی .

    پاسخ:
    کمال‌گرای درونم تصمیم‌گیری رو برام سخت کرده اما تمام قلبم مشتاق دوباره ساز زدنه و فکر می‌کنم خیلی زود مثل قبل جدی ساز می‌زنم.
    امروز چند دقیقه‌ای امتحان کردم و واقعا خوب بود.
    قول میدم خیلی زود شروع کنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی