Yağmur Gibi

Yağmur Gibi در زبان ترکی یعنی شبیه باران؛
رویای قدیمی‌ام که دوست داشتم باران روزهای یکشنبه ورشو باشم.

طبقه بندی موضوعی

روزنوشت3

جمعه, ۵ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۰۵ ب.ظ

زیر نور آفتاب کنار گلدان‌های مامان نشسته‌بودم و فکر می‌کردم اگر طولانی زیر نور آفتاب باشم، مثل این گلدان‌ها سبز می‌شوم یا به رهایی و خلوصی شبیه نقاشی پروانه اعتمادی می‌رسم؟
طولانی زیر نور آفتاب نشسته‌بودم و بدون جواب، در انتظار معجزه بودم که سبز شوم.

بعدتر یاد کتاب صدای غذا خوردن حلزون وحشی افتادم و فکر کردم همان‌‌قدر که شیفته نور هستم، دلم می‌خواهد شبیه حلزون داخل صدفم فرو بروم و از آدم‌ها پنهان بشوم تا غم فروکش بکند.
پنهان شدن در صدف غم و دلتنگی را کم‌ می‌کند؟ نمی‌دانم.

درونم پر تناقضم که بخشی از وجودم دوست دارد پنهان شود و بخشی دیگر دوست دارم زیر نور آفتاب غرق سبزینگی باشد و از تنهایی فرار کند.

  • ۰۲/۰۳/۰۵
  • Mavi

نظرات (۱)

شاید سبز هستین؟ 

پاسخ:
نمی‌دونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی