Yağmur Gibi

Yağmur Gibi در زبان ترکی یعنی شبیه باران؛
رویای قدیمی‌ام که دوست داشتم باران روزهای یکشنبه ورشو باشم.

طبقه بندی موضوعی

امید

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ

از موهبت‌های بزرگسالی این است که تمام این سال‌ها، بیشتر از تصورم، با اتفاقات بد مواجه شدم و همچنان زنده ماندم؛
شکست‌های فراوان کاری و تحصیلی و عاطفی، خشم و رنجش و از دست دادن آدم‌های دوست‌داشتنی و مهم زندگی، تلاش فراوان برای بقا در میان جهان عجیب آدم بزرگ‌ها و ...
تمام این سال‌ها سعی کردم، با سختی، اتفاقات بد را بپذیرم و غصه‌ی آن را بخورم ولی باز امیدوار بمانم و ادامه بدهم.
تمام این سال‌ها هربار با اتفاق بدی مواجه شدم، به جهان کتاب و موسیقی و فیلم پناه بردم تا قلبم آرام بگیرد و فراموش کنم.
ولی منبع امید و خوشبینی من چیز دیگری بودم، یک مجموعه عکس، مجموعه عکس گیاهان هنگ‌کنگ از مایکل وولف.

گیاهان هنگ‌کنگ بیشتر از هرچیزی من را امیدوار نگه می‌دارد چون میان همه‌ی زشتی خاکستری و شلوغی ناخوشایند و ناامیدی زندگی، سبزینگی را نشان می‌دهد و این جادوی مایکل وولف است.

من روزهای زیادی با خشم و غم به این عکس‌ها نگاه کردم و فکر کردم، زندگی قشنگ نیست اما باید ادامه بدهم تا به این سبزینگی برسم و این روزها بیشتر از همیشه به این عکس‌ها نگاه می‌کنم.
امید برای من شبیه عکس‌های مایکل وولف است و کاش هنوز زنده بود تا برایش می‌نوشتم که آقای وولف عکس‌های شما روزهای زیادی من را از سقوط نجات دادند.

 

 

 

 

  • ۰۲/۰۲/۲۴
  • Mavi

نظرات (۱)

پست پرحسی بود. دست مریزاد...

چقدر جذابه که آثار یک هنرمند، بتونه روی دیگران چنین تاثیرات مفیدی بگذاره. شاید بهترین راه معنادارکردن زندگی همین باشه: کمک به دیگری!

کاش زنده بود و این حس خوب رو دریافت میکرد :|

پاسخ:
با ترکیبی از غم و دلتنگی و شادی، همراه با لبخند و با تمام قلبم این کلمات رو نوشتم و خوشحالم این حس پشت کلمات رو دریافت کردید.
فکر می‌‌کنم زمانی که با تمام قلب و اطمینان چیزی رو خلق کنی، آدم‌ها حسش رو دریافت می‌کنند و اثرش روی مخاطب باقی می‌مونه.
و حسرت می‌خورم قبل از مرگش براش می‌نوشتم و از حسم می‌گفتم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی