Yağmur Gibi

Yağmur Gibi در زبان ترکی یعنی شبیه باران؛
رویای قدیمی‌ام که دوست داشتم باران روزهای یکشنبه ورشو باشم.

طبقه بندی موضوعی

تجربه‌های دنیای بزرگ‌سالی(2)

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۳۶ ب.ظ

شبیه آدم‌هایی که در تاریکی، با روشنی کوچکی، در مسیر ناشناخته‌ای راه می‌روند، شدم؛
احساسات و رفتارها و کلمات و نشانه‌ها را در دستم گرفته‌ام و به شکل درست‌تری بخش‌های تاریک وجودم را کشف می‌کنم.
چه احساسی دارد؟
گاهی خشم، گاهی حسرت، گاهی ترس، گاهی غرور و گاهی خوشحالی.

 

روزهایی بوده که فکر کردم بس است و نمی‌خواهم ادامه بدم، شاید از ترس و شاید از خشم یا حسرت ولی بخش بزرگ‌سال مغزم نمی‌گذارد و با تمام احساس‌های بد دوست دارم تسلیم این بخش باشم و دیوانگی‌های عاقلانه کنم
 
  • ۰۲/۰۶/۱۰
  • Mavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی