Yağmur Gibi

Yağmur Gibi در زبان ترکی یعنی شبیه باران؛
رویای قدیمی‌ام که دوست داشتم باران روزهای یکشنبه ورشو باشم.

طبقه بندی موضوعی

روزنوشت6

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱ ب.ظ

نوشته‌بودم دلم برای ساز زدن تنگ شده و یاسمن برایم نوشت اشتباه بزن ولی بزن و من برایش نوشتم خیلی زود شروع می‌کنم ولی نتوانستم؛
تمام چند روز پیش فقط سازم را روی میز می‌گذاشتم، به آن نگاه می‌کردم و گاهی لمسش می‌کردم.
حس می‌کردم از پس آن امروز برنمی‌آیم و مثل سابق نمی‌توانم ادامه بدهم.

امروز ولی خانه تنها بودم و بلاخره جرئت طولانی ساز زدن را پیدا کردم. ساده‌ترین قطعه را با اشتباهات زیاد زدم و مدت زیادی صرف یادآوری کردن نت‌ها کردم ولی ارزشش را داشت.
چندسال قبل ولی ساز زدن را کنار گذاشتم، پر از خشم و نفرت بودم و نمی‌توانستم خودم را ببخشم ولی امروز که دوباره ساز زدم، حس کردم خودم را ببخشیدم.

تمام مدت سخت بود ولی ارزشش را داشت.

  • ۰۲/۱۲/۰۲
  • Mavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی