Yağmur Gibi

Yağmur Gibi در زبان ترکی یعنی شبیه باران؛
رویای قدیمی‌ام که دوست داشتم باران روزهای یکشنبه ورشو باشم.

طبقه بندی موضوعی

26 سالگی

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱ ق.ظ

مثل هرسال قهوه ارمنی موسیو، دعای آرامی و نقاشی شام آخر و موسیقی شجریان و لبخندهای آقای (س) را ندارد.

با موسیقی تنبور خلیل عالی‌نژاد و راخمانینف شروع شد؛
کلماتِ عزیر منیرو روانی‌پور و ویرجینیا وولف دارد؛
بوی عود قهوه و دمنوش به‌لیمو و بهارنارنج دارد؛
و تنهایی دلچسب برای طولانی نوشتن و طولانی فکر کردن و دوباره ساز ردن بعد از پنج سال.

همراه با آینه فرهاد، طولانی به خودم در آینه نگاه کردم و فکر کردم با همه‌ی ناصافی‌ و کمرنگی‌ها به خودم افتخار می‌کنم که از اسفند سال قبل گذشت و زنده ماند.

 

  • ۰۲/۰۵/۱۲
  • Mavi

نظرات (۱)

به به تبریک عرض می‌کنم 🌸💐🌷🌺

دیگه با ربع قرن تجربه😉

سلامت و شاد باشید.

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون از مهرتون.
و خوشحالم پیام‌تون رو دیدم، متاسفانه امکان پیدا کردن وبلاگ جدید رو نداشتم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی