Yağmur Gibi

Yağmur Gibi در زبان ترکی یعنی شبیه باران؛
رویای قدیمی‌ام که دوست داشتم باران روزهای یکشنبه ورشو باشم.

طبقه بندی موضوعی

از لذت کلمه‌بازی

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۰۴ ب.ظ

بعد از چند سال، من دوباره یک خالق پاره‌وقت شدم؛
طولانی کلمات را می‌خوانم و به بو و مزه آن‌ها فکر می‌کنم و بعد آن‌ها را کنار هم می‌چینم.
کلمات انگار تکه‌های یک پازل هزارتکه باشند که باید مدام جابه‌جا‌ کنم تا شکلی ساخته باشند و این قشنگ‌ترین نلاش این روزها است، تلاشی که ذهنم را از تمام اتفاقات ناخوشایند، ترس و محدودیت‌ها دور می‌کند.
یادم نیست آخرین باری که این‌طور غرق چیزی شدم، چه زمانی بود اما الان بابت این غرق‌شدگی خوشحال‌ترین عالمم.

موضوعات را رئیس انتخاب می‌کند و خیلی هیجان‌انگیز و مطلوب نیست اما لذت نوشتن به ننوشتن برتری دارد، حتی اگر درباره تسمه تایم یا برتری ماشین‌های برقی باشد.

آخرین متن را همین دیشب تحویل دادم، متنی درباره تعمیر ماشین‌های برقی.
آخرین چیزی که این روزها علاقه‌ای به خواندن و یادگیری درباره آن دارم، همین است اما باید می‌نوشتم، باید می‌نوشتم تا اخراج نشوم و ذهنم از میان لیست طولانی دانشگاه‌ها و صرف فعل عجیب فرانسوی پاک شود و به بولوت فکر نکنم.
و همه‌چیز از ذهنم رفت جز بولوت؛
که بولوت خالق کلمات بود و لذت درگیری با کلمات را او یادم داد و همیشه زیباترین کلمات را برایم نوشت.
من به کلمات پناه برده بودم که بولوت را فراموش کنم ولی حالا بولوت همه‌جا در سرم است و من راه فراری بلد نیستم.

  • ۰۲/۰۳/۱۲
  • Mavi

نظرات (۱)

به‌به. خدا عمر بده بولوت‌های عالم را...

کلمه، مسئولیت است. چه بهتر که نویسنده، مسئولیتش رو با زیبایی انجام بده.

پاسخ:
چه جمله زیبایی.
برای خودم می‌نویسم که یادم بمونه از این به بعد با زیبایی بنویسم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی