Yağmur Gibi

Yağmur Gibi در زبان ترکی یعنی شبیه باران؛
رویای قدیمی‌ام که دوست داشتم باران روزهای یکشنبه ورشو باشم.

طبقه بندی موضوعی

واگویه‌های یک نادم

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۳:۴۳ ب.ظ

میم بارها برایم نوشته‌بود ما قادر به تغییر بقیه نیستیم، آخرین بار چند روز قبل و در جواب پست قبل بود.

هرباری که میم یادآوری می‌کرد، فکر می‌کردم حتی اگر آن آدم در رنج باشد و به سمت نابودی می‌رود؟ و بین دوراهی گیر می‌کردم و جوابی نداشتم.

دیشب ولی جوابم را گرفتم؛

دیشب فهمیدم حتی اگر آدمی در رنج باشد و به سمت نابودی هم برود، ما توانایی تغییر او را نداریم و هر تلاشی در نهایت به رنج درونی خود ما ختم می‌شود.

از دیشب تا الان نگرانی و خشم و درد زیادی تحمل کردم که می‌توانست اصلأ نباشد ولی حماقت من باعث آن شد.

الان فکر می‌کنم شاید اگر این رنج و از دست دادن را تحمل نمی‌کردم، به این جواب نمی‌رسیدم و در نهایت این رنج ارزش این آگاهی را داشت.

الان چیزی درونم خالی شده، احساس خستگی می‌کنم و احساس می‌کنم نیاز دارم کمی خودخواه‌تر باشم و شاید نیاز به خشم میم تا از این به بعد بیشتر به حرف‌هایش فکر کنم.

 

  • ۰۲/۰۲/۱۱
  • Mavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی